Papa Françesku: Të dhunshmit nuk gjejnë strehë te Zoti


Pas takimit të Atit të Shenjtë me kreun e shtetit Bujar Nishani, ANSA ka nxjerrë një ekstrakt të deklaratës së Tij, referuar me shumë gjasa ekstremistëve të ISIS, të cilët kanë shkaktuar shumë viktima mes të krishterëve në Irak, në të ashtuquajturin “Shtet Islamik”.

“Askush nuk duhet të mendojë se mund të gjejë strehë te Zoti, ndërkohë që projekton dhe kryen akte të dhunshme dhe abuzime”.

Veçanërisht ky citat, i shkëputur nga agjencia italiane “ANSA” e më pas edhe nga “TGcom”, është pasuar më pas me vënien në dukje se Shqipëria është shembull i bashkëjetesës paqësore ndërfetare, “ndërkohë që, kohëve të fundit, nga grupet ekstremiste po na paraqitet ndryshe kuptimi autentik i fesë”.

“Paqja dhe bashkëjetesa frytdhënëse mes personave të komuniteteve respektive të feve të ndryshme nuk është vetëm e dëshirueshme, por konkretisht e mundshme dhe praktike”. / Top Channel


1 comment:

  1. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete